neděle 10. ledna 2016

Závěr roku 2015 ...

Čas nějak moc rychle utíká a stále nemá den 48 hodin. :) Dlouho jsem se k šicímu stroji zase neposadila. Moje další šití bylo těsně před Vánocemi. Byly to panenky, které měl donést Ježíšek. 

Kromě šití jsem také motala. :) Motala jsem bavlněnou přízi na balónky, abych si vyrobila světelný řetěz a tady je výsledek.  


Dvě fotečky z Vánoc od nás. 


Také jsem si hrála a aranžmá a pokoušela jsem se vyrobit andělíčka z hlíny. 




Šité panenky snad udělaly radost. :) Mají na sobě už i moje nové etiketky. 




A málem bych zapomněla na oděvy, které jsem šila do nepřízně počasí pro ty naše dvě chlupaté holky. Jen ještě nemám foto na modelkách. :)


Takový byl můj podzim a závěr roku 2015. V knize života se začala psát další kapitola pro rok 2016, tak uvidíme, co nám ten rok přinese. :) 
Hezký den, Eva 

8 komentářů:

  1. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

    OdpovědětVymazat