neděle 21. března 2010

Prší, prší ...

Malej Lukášek v lavóru na prádlo ...


koupili jsme nočník, aby mu u nás nechyběl, když přijedou ...

lumpárny před spaním ...



a Kessi v novém pelíšku ...




Dnešek byl prima, ráno to vypadalo, že bude krásný den,ale nakonec se rozpršelo a tak jsme se s vydali do Žďáru do nové nákupní zóny, kde jsme koupili Lukáškovi nočník. K mému překvapení, když jsme nastupovali do auta, na mě čekalo místo na místě řidiče, sice počasí hrozné, ale i v dešti jsem svou první jízdu v našem novém autí zvládla! Mám co vylepšovat, ale nejhorší to také nebylo a já jsem byla spokojená a pak jsem ještě dneska řídila k rodičům Ondráška a zpět. :) Chci moc poděkovat, že má ve mě Ondra takovou důvěru a nechal mě řídit, ikdyž určitě měl strach, aby se s autíčkem něco nestalo !!! :)


1 komentář:

  1. Jééé Lukášek, krasavec jeden malej. A Kessinka v pelíšku je skvělá, hlavně že se jí v něm líbí a pelíšek má moc pěknou barvu :-)

    OdpovědětVymazat